onsdag 5/5

heelloooo

idag vare np i no . vi hade tur som fick biologi, hade typ dött ifall jag fick fysik i kemi.
tror iaf att de gick rätt så bra !  efter provet åkte jag o malin till 4gott i linné . hahaha vi e så jävla nice o jag e grym på att köra moppe o hitta vägar ! haha. i love us !
när vi kom tillbaka till skolan hade vi svenska, men vi gick hem till malin o pluggade istället. stannade där till 4, då åkte jag hem o så har jag packat o lite så.

asså seriöst. jag KAN inte packa. det är omöjligt. samma jävla tjat varje gång, men det är fan hela jävla omöjligt.

AJA, IMORGON ÅKER VI IAF TILL PRAAAAAG O DET KOMMER BLI SÅ JÄVLA NICE !!!
har längtat efter detta så otroligt länge, det har känts så avlägset men nu äre äntligen här. skolresa med alla nior till Prag. galet kul !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0