måndag 3/5

hejjjj !

skrev ingenting här igår .. men jag va på s tan med mamsen iaf, o fixade lite saker på torget. det är iaf så här att jag har hittat min balklänning ! jag köpte den på fiorucci, o den kommer från stylein. jag kan verkligen inte förklara hur den ser ut haha men den är typ lite gräddvit o ah .. jättefin ! supernöjd med den iaf.
hjälpte mamma med hennes iphone igår kväll också . haha, jag undrar hur det ska gå för henne med en iphone men förhoppningsvis gåre bra ! ;)

idag vare skolan som vaaanligt. mår verkligen inte bra idag haha, ögonen rinner verkligen HELA tiden, min näsa är heelt täppt o jag är bara allmänt jätteförkyld.. haha . så jag hoppade över gympan idag iaf, o nu sitter jag här hemmma . ska plugga lite inför no nationella på onsdag som jag e lite smånervös för men det löser sig säkert.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0