måndag 31/5

idag är ingen vanlig dag, för det är min födelsedag ! haha

åh jag har haft en grym födelsedag hittills ! vaknade av att familjen kom in me paket o frukost på sängen till mig hihi. öppnade mina paket o fick lite kläder, smycken o så. o i det sista paketet fick jag en resa till new york ! ååååh jävlar va glad jag blev ! haha asså jag önskade mig det men dom sa att jag inte skulle få det o jag trodde aldrig att jag skulle få det men ååh :D åker i november med mamma, carin o sessan. carin o sessan e kompisar från stockholm, så det ska bli skitkul !

kom till skolan o där va ju mina underbara kompisaaar. chillade hela dagen i skolan, köpte glassss o sånt på triumf. innan gympan åkte jag, malin, felli, frida o andreas hem till mig o chillade i en timma typ.

kom hem från gympan för en stund sedan o nu ska jag strax åka o träna! :) grym födelsedag hittills !


Kommentarer
Postat av: Bea

Grattis älsklings sojfi (L) 16 ! Nu får du övningsköra biiiiil... HJÄÄÄLP detta kommer bli farligt (A)

2010-05-31 @ 17:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0