måndag 24/5

shulelu !

fasen vilken seg dag det har vart idag, av någon anledning. försov mig typ 25 minuter imorse också, kuuul. hann iaf i tid till skolan, jag e fett grym ! he he.

pratade me rektorn om gymnasieval ocksååå . asså cp vad jag inte kan bestämma mig ! jag väljer typ mellan hvitfeldska o sam egentligen, men jag har kommit på att jag inte tycker om hvitfeldska. den e så jävla stor o så jävla gammal. usch. så jag antar att det kanske blir sam endååå .... funderar typ på sjölins som andra val :s  vafan hände där liksom ? haha jaja whatever, har två dagar på mig att bestämma så de e la bäst att jag gör de snart.

idaaag har jag vart duktig o nästan skrivit klart min uppsats i so också ! e så jävla grym va. o så va jag på ett jättebra pilatespass ! o så e jag asglad för ingenting ... cp. PUSS :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0