lördag 29/5

tjatjaaaaa

hela gårdagen va rätt seg. efter skolan orkade jag inte dra me tjejerna in till stan, så jag åkte hem o chilla typ. gjorde ingentig på hela eftermiddagen mer än att frysa typ.
vid 6tiden gick vi bort till familjen karlsson, för joakim tog studenten igår ! alex, adam, nisse, philip, edström o ictor va där ocksååå så ja va typ me dom hela kvällen.
alla utom jag o nisse drog vidare haha, så ja o nisse satt där o hade jätteintressanta samtal, hehe. nää men vi snacka typ om att victor e så sur på att jag festar me han o så .. o jag vet att han är det, men seriöst han får chilla lite. för nån vecka sedan stod han 20 cm från mitt ansikte o skrek hur äcklig jag är o hur mycket han hatar mig. yeppppp känns braaaa . aja whatever .

idag kände jag mig jätterastlös men orkade liksom ändå inte göra någonting, så det slutade med att ja g städade. haha. började städa mitt rum, sen blev jag arg på min dumma garderob o städa den. sen blev jag arg på alla fula bilder o cpgrejer som jag satt fast med häftmassa på insidan garderobsdörren när jag va liten, så jag tog bort allt det också. sen fixade jag mitt lilla kollage på min dörr.
nu har jag precis kommit ur duschen o om en stund får vi lite gäster hit. våra barndomskompisar som de va typ åårsedan vi träffa !







'






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0