lördag 1/5

helluuu :)

en ganska bra dag idag ! åkte in till stan med freijs vid halv två, sen träffa vi fränkel på torget som hängde med oss. gick runt o letade balklänningar typ, hittade en som va rätt fin men vet inte om jag vill ha den ... haha jag kommer aldrig hitta en balklänning jag komemr vara nöjd med ..
anyway. vi gick runt i stan en stund, fikade på le pain francais som ligger där kafé vallgatan låg förut. totalrenoverat o hur fint som helst har det blivit !

kom hem, chillade en stund o nu har jag käkat middag o så. e jättearg på mina föräldrar utan nån egentlig anledning, är bara jättesur o irriterad så jag vill inte va hemma . fast jag orkar inte dra nånstans heller ... nä fyfan, hatar när jag är på sånt humör :(

we can pray for sunny weather, but that wont stop the rain

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0