gryyyyyymt bra

yep, alla ni som vart hemma hos mig vet ju att kanten på en av mina hyllor brukar prydas med post-itlappar ?
jag tar ju ner dom ibland, när det blir fullt o så skriver folk nya o sätter dit . massa sköna lappar har suttit där, allt mellan 80 pers o sofia är världens bästa vän.

nu har den varit tom ett tag. o jag som alltid kladdar på mitt skrivbord vad jag känner o vad jag tänker på eller om jag skriver något som jag hör som låter bra. nu skrev jag dom bästa "citaten" på post-itlappar o satte upp. lite svårt a tt förklara, men det är grymma saker som står, så nu har jag 16 post-itlappar med sköna budskap på.

det känns värsta grymt ! :D  hahha asså värsta töntgrejen typ men de e fan nice asså. ibland bara älskar jag sånt. hihi.

aja tänkte bara att intresseklubben kanske ville anteckna detta, eller så har jag bara förväxlat er som läser med någon som bryr sig .. haha. whatever !

pusssss på mina post-it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0