fan va seg jag är !

hej !

nu har jag inte bloggat på jättelänge, o jag har inte skrivit dagbok eller nånting om prag .. men jag minns nog det mesta ändå. jag har dessutom skaffat lösenord på min blogg, så jag kan bestämma själv vilka som får läsa.

pragresan var iaf en av de bästa resorna jag gjort i hela mitt liv, för det var verkligen hur jävla roligt som helst ! det går inte att beskriva med ord hur cepat kul vi hade där ! asså det var helt sinnes.
åkte i en rätt rostig buss dit, men folket i bussen var ju det som gjorde hela grejen. en riktigt jävla seg bussresa i typ 20 timmar eller något, varav 4 på båten till tyskland dårå.
när vi kom fram till hostellet vid 1 duschade vi o käkade, sen gick vi på stadsvandring. vi fick liksom se det mesta av staden, alla sevärdigheter o turistgrejer typ. det var rätt kul, alla tre klasser gick tillsammans så de va niiice.
på kvällen käkade vi på friday's o skulle dra vidare sen, men malin mådde jättedåligt så jag gick med henne till hotellet. vi la oss inne hos killarna o hade de rätt gött där inne!

dagen efter skulle vi till gula marknaden ! typ en vanlig marknad där man kan köpa allt möjligt. vi kpöpte pepparspray o handbojor med rosa ludd, hahaa ! så typiskt mig o malin.
gick till palladium (ett jättestort shoppingcenter vid vårat hotell) o käkade lunch o shoppade lite.  på kvällen va vi på flodbåtskryssning typ, de va rätt mysigt faktiskt. efter det gick vi (jag, malin, felli, cass, freija, frida, roxx, alma, andreas, lovisa fränkel, sara, astrid o siri) till en jättegod pizzeria o käkade middag, sen gick vi till music club o sen till rio, strippklubben. haha brudarna på strippklubben var riktigt nice, o dom va skitsnygga ! haha grymt duktiga också ! om jag inte minns fel var det denna kvällen jag o malin sov inne hos killarna. haha. inga kommentarer. btw så blev en kille i b-klassen stupfull o blir hemskickad nästa dag. gabriel heter han, en jävla knarkare som är helt flippad i huvudet. gött att slippa honom!

tredje dagen åkte vi till koncentrationslägret. det var jätteintressant att vara där, men jävlar. asså jag fick typ ont i hela kroppen när jag såg hur det var där, o då var detta ett BRA ARBETSLÄGER, inte ett koncentrationsläger som typ auschwitz eller hur fan det stavas. det gjorde nästan saken ännu värre, att veta att vi var på ett bra ställe o det var så hemskt där, liksom. på kvällen minns jag inte vad vi gjorde men vi var la på music bar eller nåt o hade det gött !  vi var ju tvugna att va hemma kl 10 varje kväll o de va ju rätt segt .. haha

på måndagen, dag 4 alltså åkte vi till kutna hora. det är en kyrka som är gjord av döskallar o ben o sånt. asläskigt ! men den va rätt ball faktiskt. sen gick vi till nån kyrka typ som också va rätt ball, men inget speciellt så kanske. eller jo de var den väl ... aja skitsamma. vi käkade lunch där o hahaha kenan kaktus . riktigt kul !
haha aaah denna kvällen va vi också ute ...  haha, tror det va denna eller dagen innan som hugo blev jättefull . så säger kenneth : hugo, du är full. han ba näää. kenneth ba jo, det är du. han ba ELLER ... ? haha . asså det är inte så kul för alla andra men det är värsta internskämtet i klassen typ. riktigt klockrent.
det var även efter denna eller naatten innan som arvid skcikade sms till folk från malins telefon där det stod att jag o hugo hade sex, så det var ju verkligen roliga rykten som gick resten av resan...

på tisdagen, den sista dagen skulle vi ha fritid ... men så blev det inte, haha . eller lite fritid fick vi ju men ah . whatever. vi va iaf på picknick uppe vid nån jäkla borg på lillsidan o de va asjobbigt att gå dit, o alla va jättesura o de va jättevarmt .. haha . vi käkade middag me klassen denna kväll o det var  treeevliiiiigt !
ahaha denna kvällen va nog den mest failade av alla, vi kom aldrig till nån bra klub utan va på music club istället typ o ah..... haha . sen så låg jag, malin, arvid o felix i min o malins säng o snackade till 4 typ, då kom hugo o nåra killar från klassen upp o va aspackade. hahaha riktigt roligt !

sen vare bussresan heeeeem på onsdagen o den va fett jobbig. sov inte ett PISSS. va hemma på torsdag morgon runt 5, rätt segt.


sammanfattnignsvis hahaha, så var det verkligen hur roligt som helst. trots alla jävla rykten som gick o trots allt som hände så vare fan de bästa jag gjort i hela mitt liv !  vi var dock som skorstenar o rökte typ ett paket om dagen men det var SÅ värt. asså hela resan ... fan vad jag bara älskade den . helt underbar. PRAG (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0