dubbelmoral ?

seriööööst jag blir så jävla sur !
först är victor arg på mig för ingenting. så frågar jag vad jag har gjort, så säger han att jag bara är irriterande o att jag ska sluta med det. jag ber honom berätta VARFÖR jag är irriterande, men han har som vanligt inget svar, och med andra ord kan jag inte sluta vara "irriterande".
så står vi o skriker på varandra, o då kommer pappa o lägger sig i. självklart är han på victors sida (vad annars?) och dom börjar hetsa mot mig.
pappa står o säger att bla bla bla jag har dålig attityd o blablabla, jag gör si jag gör så, tar inte hänsyn till andra o kan inte sätta mig in i andras situationer. jag bokar teven hit, jag bokar teven dit, jag gör si, jag gör så igen. jag kan inte förstå hur det är för dom, för det är alltid jag som är jobbig.

hmmm tänker jag då. JAG tar inte hänsyn till andra ? det är JAG som måste BOKA teven ifall jag vill kolla på ett program, eftersom jag inte får teven annars (dom har ju naturligtvis förtur eftersom desperate housewives, gossipgirl, cougartown, greys anatomy etc. är program som bara jag tycker om o som är jäääätttttedåliga). vem är det som inte tar hänsyn till andra ?  är det jag eller är det dom ? 
hmmmm tänker jag igen. JAG kan inte sätta mig in i andras situationer o tänka mig hur det är för dom. kan DOM sätta sig in i MIN situation, när det alltid är dom mot mig ? när det alltid är JAG som särbehandlas ?


blir riktigt jävla pissssed off på sånt här ! nån som har en plats över i sitt hus ?

Kommentarer
Postat av: Frejs

hahaha du har helt rätt sofia !

typiskt sånt som lillasystrar får stå ut med typ...

du vet att mitt hus alltid är öppet för dig !

2010-05-26 @ 18:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0