torsdag 23/12

hajj !

åh vilken bra dag jag hade igår !
träffade min saknade bea vid 12.
vi åkte in till stan o köpte alla julklappar o så.
käkade lunch, köpte ännu fler julklappar.
tog en fika på condeco o bara myste oss.
när klockan var 5 började vi dra oss mot star bowling.
vi hittade inte riktigt vägen men kom fram ändå till slut, hahah.

på star bowling käkade vi julbord med min familj o bowlade.
jag är så jävla bra på bowling ! haha det är sjukt !
aaa fast .. nä ! hahaha. riktigt dålig är jag.
sååååå beatrixx vann över mig.
åkte hem o åkte pulka. hahah så jäääävla kul !
haha verkligen det roligaste på länge.
gick in, kollade sunes jul. mmm världens bästra film.


idag sov jag riktigt länge, för jag kunde inte somna igår.
klockan 1 träffade jag iaf malin på torget !
vi tog en fika på eh o satt o pratade i flera timmar.
var hemma vid halv 4 eller nåt sånt.
sen jag kom hem har jag städat.
verkligen gjort en storstädning av hela mitt rum !
är riktigt nöjd med resultatet. bara läjjte kvaaar nuuu.

aaaaaaa vi hörs lite senare, hehe pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0