tisdag 28/12

tänk för att för ett år sedan var vi på väg till thailand ...
det är fan helt sjukt !
o nu sitter jag här hemma i kylan ..

har jobbat varje dag sen i söndags.
jobbar på fiorucci o det är jätterooligt !
mycket att göraaa o massa folk så man blir rätt trött.
men det är roligt ändå !
imorgon ska jag till mitt nya jobb på scandinavium nåra timmar.
ska dit på utbildning o sen tillbaka till firren efteråt
pengar rullar in som de ska, det går bra nu ..

igår efter vi hade jobbat drog jag, felli o cass till järntorget.
mötte upp amie o vi käkade indiskt !
sen åkte jag hem till felli o nanade där, jättemyyyz !

aaaaaaa nu är jteg tröttis o ska bara chilla.
lägga mig tidigt också, ska va i scandinavium halv 11 imorgon !

men hare gottit allihop, pussis


i miss you !

Kommentarer
Postat av: frej

aaw i miss u too hun!

2010-12-29 @ 06:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0