söndag 26/12

hajjhajj !

julen var jättebra !
alltiod lika hetsig o så men det var mys.
sen var vi på midnattsmässan också, så mysigt så.
dagen efter julafton, alltså igår va jag emd felli.
vi åkte pulka med andreas, drack varm choklad o så.
på kvällen kom amie o frida också,
så kollade vi film o bara gottade oss hos mig.

idag har jag jobbat på fiorucci hela dagen typ.
började med att käka frukost på eh med frida, cass o sara.
ååhhhh det är så mycket folk på rean ! helt sjukt !
folk överallt, hela tiden. man blir rätt trött.
ska jobba imorgon också, så jag ska nana strax tror jag.

jag o frida låg vakna jättelänge igår o bara pratade.
jaaaa FRIDA är HEMMAAA :D :D:D  glömde skriva det, hehe.

aaaaaaaa nu ska jag gosa me min bebis.
ha de !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0