onsdag 8/12

hatar fortfarande onsdagar.
förstår verkligen inte mitt schema.
kan jag inte typ börja 10 på tisdagar o ha gympa då ?
o sluta halv 4 idag ?
nä. 8-16.30 skare va !
o 10-16 dom andra dagarna, typ.
åt helvete med det !

aaa sista dagen denna terminen jag började 8 iaf.
har ingen tyska nästa vecka,
vilket innebär måndag: 10-13 o onsdag 10-15.30
hihihihi bättre det än såhär iaf !

imorgon äre f&sredovisning
rätt chill. vi är klara, kan improvisera lite.
aa. lönch.

nu ska jag snart käka, o om en och en halv äre träning.
träning me bredden, woho !

var btw i varberg i måndags o spelade match.
kulkul.. eeh ?  nä men de va roligt.
vi e grymma. emelie e grym i mål ! haha.
puss på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0