onsdag 1/12

åååh nu äre snart juuuul :D
ska vi räkna ner ? aaa fast .. bang på det ! haha
btw, nån som såg julkalendern idag ?
den verkar faktiskt braaa !
fast .. vi alla som har vart med ett tag vet ju att det var bättre förr !

gottig dag i skolan idag.
älskar lisa <333333
jag o den andra lisan kom på en annan bra sak förresten.
vi ska ha julmys på spårvagnen till skolan varje dag.
kolla på julkalendern o äta lite pepparkakor o så.
fan vilken grym idé !

aa, drog till gymmet på dirren efter skolan
sprang lite o så, sen kom dadycool o hämtade mig

duschade, skrivit på svenskan, käkat middag
nu pratar jag med lisa i skype.
hon postar världens skönaste bilder till mig i min logg.
jag har aldrig sett så roliga bilder,
jag kan verkligen inte sluta skratta. det är sinnes !! hahahah

kan tyvärr inte lägga upp bilderna här,
för det funkar inte.
men checka min logg för ett gott skratt ;)
btw, lisa ! du kanske är världens skönaste


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0