måndag 6/12

häjjjsaannn !

idag vaknade jag av alarmet kl 8.
har aldrig haft sån tinituss i hela mitt liv.
det var det enda jag hörde,
o det kändes som att mitt huvud skulle sprängas.
har aldrig varit med om det innan, det var sjukt !
har ju tinituss hela tiden men det var så extremt ..
låg iaf vaken i min säng i två timmar innan jag kunde gå upp.
vågade inte röra på mig, trodde jag skulle dö ...

skrev min svenskainlämning på 14 minuter.
tog mig till bussen på 10.
åkte till skolan, hade matte.
letade upp inger bexell, bangade tyskan.
jag o lisa drog hem till henne. chillade.
åt lite. chillade lite till.

tog bussen till stan, där träffade vi linnéa o sara.
åkte till varberg. spelade match.
emelie stod i mål. vi hade en avbytare.
vi förlorade med 5.
(allt som är förlust med mindre än 10 räknas som vinst !)
kom hem för 30 min sen.
har ätit. ska duscha. sen nana.

börjar halv 2 imorgon. för att jag inte kan engelskan.
bad girl.
ha de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0