måndag 20/12

WHAA FYRA DAGAR KVAR !!! :D
faan va goooottt !

idag hade jag två sjukt ovärda lektioner.
sen drog jag ner till stan en snabbis, kollade lite.
efter det drog jag till scandinavium.
har fått jobb där, så var på introduktion idag !
en annan tjej ska börja samtidigt som mig ocskå,
hon verkar jättego så vi kommer nog ha kul !
ska bli rätt skönt att jobba faktiskt, tjäna lite egna pengar.
mmmm aldrig fel ! ska bli kul.

papi kom o hämtade mig på torget, så åkte vi o handlade.
kom heeem, gosade me bebisen.
kollat gossip girl, ätit middag.
om en liten stund ska jag promenixa till busshållplatsen med sally.
ska möta upp elin, så nanar hon här i natt !

imorgon åker vi till våra skolor o skolavslutning tillsammans.
fatta niiiice med jullov nu !
o fatta sjukt att det har gått en hel termin redan ?!

aja, have a nice night !
kisses


jag o elinpelin för nåra veckor sen, hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0