måndag 13/12 lucia

jaaa.
kan ta allt från början !

i torsdags förlorade vi mot önnereds juniorer.
dom va bra. o vi va faktiskt sämre än vanligt.
kanske för att vi had så många spelare ?
haha jag vet inte. det gick inte bra iaf.

i fredags var jag på jul på liseberg med favvisar.
amie, felli o frey.
vi hade så jäkla mysigt ! fast det var kallt.
sen på kvällen åkte jag snowracer med mig själv.
kände mig som största nolifern, men det var kul. haha !

sen åkte jag ju in på sjukhus o allt de där, blablabla.

igår när jag hade vart hemma en stund kom pappa hem me katten.
jag har ju velat att hon ska heta doris, men hon passar inte i det.
så jag tror att hon får heta astrid, hihi.
hon är helt underbar. kan ligga o sova i mitt knä i flera timmar.
leker med precis allt hon hittar.
är nyfiken på allting. klättrar upp på dörrar. klättrar under sängen.
hänger i mina kläder på klädstången. nanar lite, äter lite.
hon är helt underbar ! så liiiten !

jag mår bättre idag. tror att jag går till skolan imorgon.
men jag har fortfarande ont om jag rör mig snabbt.
eller mycket. men det går över !
nu kommer massa bilder
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0