lördag 4/12

morning snowflakes !

idag är jag lite snorig. o jättetrött.
man kan ju undra varför jag inte sover då ?
aa det undrar jag med.

idag ska jag framför allt städa mitt rum.
så att papsen bli glad på mig. o mami med.
det lär ta ett tag ... eh bombnedslag.
o så ska jag äta. en jjättestor, god frukost.
igår åt jag chokladflingor till frukost. gott.
till lunch åt jag ett knäckebröd.
till middag åt jag popcorn.
till efterrätt åt jag en halv lussebulle.
känner att jag verkligen åt bra igår !
konstigt att jag är hungrig nu liksom ..

a, sen ska jag plugga lite.
o sen ska jag till felli o fixa mig.
sen ska vi till ponnyn på middag.
blir nog en grym dag !











jag älskar er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0