lördag 18/12

tjatja bloggen !

haha. fan va längesen jag skrev nu !
aja, när jag tänkte skriva här om dagen gick det inte.
blogg.se dampade så aa ...
dom andra dagarna .... eh.

har iaf vart i skolan torsdag fredag.
va hemma onsdag. rätt gott, faktiskt.
men jag kände att ja behövde träffa lite människor.
jag va typ isolerad hemma med min katt.
på tal om katten ..
nu har den typ blivit stor. men hon är himla go ändå !
min lilla bebis.

igår hade vi julklappsleken med tjejerna hos felli.
som vanligt var det hysteriskt.
o felicia blev ... himla glad för sina paket ! haha.
en ganska tidig kväll, var skönt att komma hem o nana.

nu är frågan om jag ska dra o träna eller åka till stan.
tror att det blir träna. hade vart rätt skönt.
ikväll vet jag inte riktigt, träffa lisa tror jag. blir mys !
pussen

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0