fortfarande fredag

efter skolan skulle jag hem.
hem o nana.
orkade inte ens sminka mig när jag gick till skolan.
för jag skulle ju ändå hem o nana efter två timmar.
no big deal.

jag åkte inte hem.
jag åkte till sjölins bamba.
felicia säger: men oj, har du inget smink på dig !
nä det har jag inte.
okej, men du kan få låna min mascara ! här !
tack.

gottade oss lite inne på toan.
det låter väldigt fel, men det är sant.
jag, felli, frey, cass o amie drack saft o åt mjuk pepparkaka.
jättegott.
jag o felli drog till stan.
mötte upp amie, elin o frans på eh.
frey o co kom.

mötte upp värra på nk, köpte en jacka.
jättefein va den.
bråkade med mamma i telefon.
blev arg. det förstörde min kväll.

åkte till bergakungen med felli, frey, frans, amie o elin.
såg due date. roligaste filmen jag sett i hela mitt liv, typ.
riktigt jävla skön. ett måste att se !

drog till condeco, sen till sense. sen hem.
papsen hämtade mig så jag slapp gå.
lite bråk med honom också.
ah, livet är allt bra härligt asså.

nu är jag astrött.
har för mycket att tänka på.
orkar inte. är hungrig.
hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0