what a day ...

asså fan vad jag inte orkar.
hade skrivit ett aslångt inlägg, men glömde publicera.
nu får jag skriva om allt.

det började med att jag försov mig.
tappade ett ägg i kylskåpet.
hann inte städa. mmm fresshhhhh.

åkte in till stan. väldigt sammanfattat.
träffa emelie, andrea, hanna och vendela.
några tjejer jag ska börja i samma klass som !
kändes grymt bra, vi kommer ha så jävla kul.

träffade felli. väldigt sammanfattat.
gick på toa, träffade mina sjölinsbrudar.
skulle gå vidare, insåg att jag glömt min jeansjacka på toan.
den fanns såklart inte kvar. ång-hest.
mamma kommer bli asglad. mmmmm gotttttt.

träffade pson o oskar med felli.
va ett jävla nervvrak för alla hetsade.
började skaka inombords typ. kunde inte slappna av.
skulle köpa skor med victor. han va seg.
vi träffade lite andra på vägen, några stannde med oss.

käkade sushi med oskar victor o emelie.
skakade fortfarande o failade med mina pinnar. gottttt.
fortfarande massa jävla hets o jag va jättevimsig.

träffade elin, tog en latte på condeco.
gick till brunns, skakade fortfarande.
pratade, massa känslor, tårar som rinner.

åkte till bergakungen. såg inception.
och jaaaa victor jag fattade den !!!!!!!!
(mot alla odds ?)
kände mig lite smått .. hjärntvättad efteråt.
kan inte förklara. måste smälta filmen lite.
får berätta om den imorgon. men ett måste att se !

äntligen hemma iaf. vilken dag.
massa saker har hänt. den har vart mest bra.
jag är fortfarande lite borta. vet liksom inte rikigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0