världens bästa ponny

åååh det var så underbart att träffa henne igen !
min älskade saknade ponny. ååhh. love to you (L)

aaa. träffade malin på torget typ, vi orkde/hann inte åka till stan.
satte oss ner o pratade om masssa som har hänt.
sen gick malin o fixade lite saker o jag sprang efter o fortsatte prata.
haha. aaaa malin åker ju till grekland imorgon ..
kul.. jättekul. så kommer hon hem o är hemma i 4 dagar.
sen flyttar hon till halmstad. askul verkligen !
fuck the world. fan va depp jag blev nu ... jag är egentligen glad !

jag åkte till victor efter vi hade vart på torget.
va tvungen att hämta min moppe som han tog av mig i natt. hähä.
aa o nu kom jag precis hem typ, ska käka strax i think.
ikväll blire tjejerna o mys nånstans. venne var än ..

btw. på bussen på väg till victor förut skulle jag sätta på min ipod.
så sätter jag på min grymma spellista runforyourlifebitch.
asså, hur mycket bara älskar jag den musiken ?! ååååh.
lyssnar aldrig på sånt längre, men det är så bra.
typ afi. anberlin. metallica. millencolin.
fattar inte att jag har lyssnat på sånt, men det är riktigt jävla bra.
aaaa ville bara säga det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0