vad ska man skriva här ?

hejjjjj.

chillade på det hemma en stund innan jag drog till stan.
träffade elin på torget så åkte vi tillsammans.
träffade frida, ophelia o ak en stund, mys.
ak o offl skulle gå vidare, så jag, frida o elin gick till eh.

satt o bara pratade o det är alltid lika bra.
har inte träffat frida sen åhus, men det känns aldrig som så länge.
med tanke på att vi har pratat typ varje dag hela sommaren ..
nää allt känns alltid så bra med er tjejer ! love you

några sjukt grymma idéer har kommit fram de här dagarna.
igår och idag alltså. breddlag. handboll. tredjeserien.
fatta hur roligt ?! hmmmm får skriva mer när jag vet mer,
än så länge vet jag inte så mycket mer än så typ.
men det hade vart sjukt roligt ! jaja. pussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0