torsdag 12/8

whaaaat a day ! haha herregud säger jag bara.
ska ta allt från början.

jag o elin vaknade av att felli ringde mig typ 20 i 10.
snackade lite med henne o så.
va jättelångsam o fick stressa jättemycket sen..
käkade frukost o fixade mig o aaaa.

tog halv 12 bussen till torget. elin hoppade av o vi åkte till stan.
va i stan i typ en halvtimma, sen tog vi bussen till borås.
haha asså jätterandom .. men aa såna e jag o felli.
vi va i borås i några timmar. käkade sushi o drack vaniljlatte, haha.
tog kvart över 4bussen hem till götet igen. underbart.
såg andreas o rosanna i borås. kul att man hälsar o så.
aaa. åkte hem till götet o hade askul på bussen . hähäh. vi e grymma.
gick till firren, sen mötte vi upp amie o gick till storan.

freija o cass stod i mitten av hela folkmassan typ.
10 meter ifrån scenen. oskar linnros. behöver jag säga hur bra det var ? :D
haha nää men det var faktiskt ett jäkla bra drag !
riktigt go stämning o aaa det var grymt.
efter vi hade hört hans lilla konsert där drog vi o käkade.
så kom malin våran negerunge o joinade oss ! :D

när vi hade käkat velade vi en stund innan vi bestämde oss.
det började regna o vi hoppade på spårvagnen mot valand.
teddybears spelade på götaplatsen, så vi drog dit dårå.
vi sprang omkring där i regnet o det var grymt härligt drag där med !
frida kom också o joinade oss.
när vi va helt pisseblöta gick vi till condeco o chilla en liten stund.
vid 11 satte vi oss på 50 mot torget.

när vi kom av på torget .. asså jag har aldrig vart me om så mycket regn !
hahah asså det var verkligen heelt jävla sjukt.
det första jag o freija gör är att springa till en vattenpöl o hoppa.
det vi inte visste va att den va typ 20 cm djup. asnice .. haha.
sen kom mamma o hämtade oss, vi knödde in oss alla 6 pers i bilen :D haha.
asså seriöst .. jag har aldrig sett så mycket regn ! haha gaaalet.

vi körde o släppte av alla o nu har jag äntligen kommit hem.
asså denna dagen har varit så jävla lååång o det har hänt så mycket !

har insett massa saker. typ vad vänskap innebär ? eller inte.
whatever, men denna dagen har det vart så mycket känslor.
vi har vart glada, arga, trötta, hyper, besvikna, chockade ..
asså jag kan inte förklara. men ibland har man väl för höga tankar om folk.
payback is a bitch

en sak som jag har insett efter denna dagen är iaf att jag har världens bästa vänner. tjejer, jag vet inte vad jag hade gjort utan er, ni är så jävla bra. jag älskar er allihop och ni är bäst ! (L)



















resten a bilderna är inte till för allmänheten.
men fyfan vad jag älskar er tjejer, you make me happy

Kommentarer
Postat av: frejs

åååh...

älskar oss

2010-08-13 @ 01:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0