tisdag 17/8

aa men tja !

nanade hos freija i natt. eller imorse ?
haha. vi hade som sagt ashton kutcher-night igår.
och åh. åååh. åååhhhhh han är så snygg !
asså det är så sjukt. så jävla stört. jag är så kär.
ååhhhh mmmmmm ashton (L)
tror ingen mer än freija fattar. åhhhhhhh.

vi kollade iaf på 4 filmer med våran framtida man.
l.a. gigolo, a lot like love, valentines day o what happens in vegas.
mmm. asså så skadat snygg är han, det är galet.

vi gick iaf o la oss vid kvart över 5.
sov till 1. chillade på det, what else ?
drog hem vid 4 typ. glömde mitt smink. åkte tillbaka.
kom hem. ska kolla upp min klass o så nu.

fick nämligen reda på mitt schema igår ! rätt okej.
min klass också. ska söka upp alla på fb nu.


min gaalet snygga outfit igår inne på filmtajm.. hahahha
i know you love it.


min framtida man. ååhh. mmmmm. mmm. åååh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0