tisdag 10/8

hääjjjjjj

mm mysig emoinlägg igår.
nää men jag va rätt ledsen. för massa saker.
efter att ha vart lite cp o så somnade jag till en film iaf.
laddade ur min telefon o bara älskade det. hehe.

aaa imorse vaknade jag iaf av att sally stod utanför min dörr.
hon skällde o gnydde o jag kollade på klockan som va 11.
det var ju snelt att hon väntade så länge iaf .. hmm .. ?
jaja. chillade, käkade frukost.
mamsen ringde o bad mig komma till hennes jobb, hon hade massor att göra där.
så jag tog moppen dit vid halv 2 typ.
svarade i telefon o hjälpte kunder som kom in i några timmar.

kom hem alldeles nyss o lyssnar på grym musik.
afi, just love it.



nej jag är inte dum i huvudet .. o jag försöker inte luras.
jag tycker att det är bra :s

Kommentarer
Postat av: Bea

haha vadå inte luras :o ahaha :)

duu e go ändååå världesn underbaraste tjej !

2010-08-10 @ 23:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0