tankar

gud vad trött jag blev helt plötsligt.
har suttit o inte gjort nånting i typ två timmar.
gjorde en gång från dörren till datorn mellan mina kläder som ligger där.
borde verkligen städa. det var längesen det var så här illa.
haha, gud. aja jag får göra det nån dag.

nu har jag käkat o så. gottit.
ska antagligen till freija ikväll.
ska kolla på fredag den trettonde. mmmm.

blev lite tankfull förut. lyssnade på min chill-spellista.
den är underbar. o jag lägger liksom till låtar jag tycker om.
som e lite chill, som passar där. o då ändras den ju lite.
o de låtar som ligger i början lyssnar jag inte lika mycket på.
men så kommer sundrenched world.
en låt som är jättefin. o som gör att jag bara vill gråta.
har ett så fruktansvärt hemskt minne till den låten.
med massa tårar och åh. blir så ledsen när jag hör den.
titeln är så ironisk till minnet jag har. men här är den iaf.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0