söndag 8/8

aaa men tjaaa !

nu är jag hemma igen. ååh det är underbart.

åkte först till mina kusiner ju. det är alltid lika kul där !
vi va ute med båt, chillade, badade, fiskade o myste oss.
älskar mina kusiner, så jävla sköna allihop :D aa underbart vare där.
va där hela torsdagen o hela fredagen, sen kom mormor o hämta mig.
kom hem till mormor fredag kväll.

igår åkte jag o mormor båten över till norge.
va i sandefjord hela dagen o gjorde inte så mycket ..
shoppade lite, käkade glass .. haha :D  nä men det va la rätt mys.
badade jacuzzi på kvällen o aa .. mormor e ju rolig ..
hon går o lägger sig typ 10- halv 11 så aa ? det fanns ju mycket att göra

idag väcktes jag kl 7. askul, verkligen !
nä men vi skulle till fiskebäckskil på dop.
mammas kusinbarn skulle döpas, så träffade mami o papi där också.
o mina kusiner o deras familj åkte såklart med också.
vi hade la rätt kul men det va rätt dävet efter sjävla dopet.
jaja.

äntligen hemma iaaaaaaf ! sov hela vägen hem typ, haha asgött.
bilder kommer men jag har inte lagt in dom i datorn än.
ska käka middg nu, sen ta tag i mitt liv hähähä.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0