söndag 22/8

häääjjj !

haha hann inte blogga så mycket igår.
drog till stan o ville inte komma hem efter det, haha.
pappa va asjobbig o började bråka med mig.
så aaa jag ville inte komma hem mer. haha.

va i stan hela dagen typ.
fikade med massa skönt folk o bara chillade påre ! haha.
efter vi hade käkat o så drog jag, felli o cass hem till cass.
va där med våra mammor en stund haha sen drog vi.

vi mötte upp freija o sara vid busshållplatsen o åkte till sebastian.
amie joinade oss också !
det va lite dävet hos sebastian men aa det va la helt okej.
vi hade askul på bussen hem,
men sen hände det lite tråkiga saker.
sjukt jävla onödiga saker som man blir så jävla arg på.
jaja. jag o freija gick hem till henne, käkade lite o sen sov.

mamsen kom o hämtade mig hos freja för typ en timma sen.
nu har jag lite saker som jag ska fixaaaa,
börjar ju skolan imorgon ! hihi. kommer bli grymt tror jag. hoppas jag.















mmm lite sköna bilder från igår.
haha. jag älskar er


Kommentarer
Postat av: Anonym

(L) !

2010-08-22 @ 14:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0