söndag 1/8

fan i helvete vad fort tiden går.
det är augusti idag ! helt galet !

aja. natten. den va la rätt bra, antar jag.
vetefan hur jag fördrev tiden, menmen.
töntarna spelade sims hela natten. jag kolla typ teve.
snacka me pson. va inne på datan. gjorde ingenting.
vi va ute o sprang i regnet. mmyzigt. haha.

freija däckade i soffan vid 7. askul.
jag o amie gick upp o la oss i min säng, o jävlar vad kul vi hade.
hahaha tror aldrig vi har skrattat så mycket.
det var verkligen helt sjukt .. hahah. vi kan ha sämsta humorn ..
men fortfarande så jävla roligt. hahah.

aa .. somnade la vid 8. vaknade halv 1.
gick ner till freija. väckte henne. spelade sims.
chillade. amie drog. vi käka frukost 3. halvsov ute i solstolarna.
freija drog nyss. jag e trött.












freija står för bilderna iaf

Kommentarer
Postat av: frej

asså sofia nej hahahahha jag dör hahahhahahaha den sista hahahahahahhahaha jag dör

2010-08-02 @ 02:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0