seg dag ?

aa typ.
har inte gjort mycket alls alltså ..

vaknade med jätteont i halsen så jag har försökt bli frisk.
tror faktiskt att jag har lyckats ! har inte ont längre iaf.
nää men vad har jag gjort då ?
tog moppen o köpte yoggi o pärondryck. ett måste.
aaa sen har jag städat mitt rum. det va dammigt o så.
nu äre jättefiiiint igen :D

har kollat på 17 again. mysig film.
aaa så har jag gjort glass :D eller aaaa.
hallonmango-glass. det va typ som sorbet, men sen smälte det lite.
då blev det smoothie istället, muuums. fan va duktig jag e :D

o gud vilket onödigt inlägg ... aaaa men så äre.
ikväll då ?  joo eftersom jag blev frisk innan jag blev sjuk så kommer några hit.
tjejernaaaa kommer, felli ska tydligen till barcelona imorgon ! :o
aaa o så kommer pson o nils också. några fler ?  i dunno.

nu ska jag o min brother laga lite maaat. mmmmums.
puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0