onsdag 3/8

aaa men tja ! :D

har inte bloggat de senaste .. haha.
aja. i måndags iaf så lagade jag mat åt mig o verra.
chillade lite på det, sen kom amie o felli hit.
vi bakade äppelpaj, sen kom freija o frida med vaniljsås. hähä.
åt paj o skrattade o sjöng o pratade o aaa happyfeeling på det.
sen ringer pson o nils o vi får åka o hämta dom, haha.

tjejerna drog vid 1 typ. jag nils o pson chilla lite till ..
vid 2 halv 3 körde pson nils hem. sen kom han tillbaka,
så tog albin min moppe o körde hem. aaa men jag fick pärondryck för det !
hähähä.
aaa så typ somnade vi med kläderna på i min säng vid 3-4.
jag vaknar o frågar: ska vi sova ? då svarar mognot nää. aha. bra.
senaste gången jag kollade på klockan va den kvart i 9. gr8 !

igååår vaknade vi typ 1. låg kvar i sängen till halv 3 typ.
jag missade alla soltimmar. var jättesur.
käkade en go frukost o så, sen gick vi o mötte nils vid sands.
va här några timmar, sen kom tjejerna o vi skulle laga mat.
spaghetti me köttfärsås. jag o frida skulle göra mat åt 8 pers.
meant to be failed ? i think so.
maten blev god till slut, men det var ju så kaos det bara kan vara.
frida brände pastan, köttfärsåsen failade, freija hällde ut pasta o vatten över hela mig o golvet o diskhon.
mmmm så gryyymt ! :D haha ... det gick verkligen åt helvete.
men gott vare :D

igår kväll gjorde vi iingenting typ.
chatroulette, sims, fb, mobilspel, onlinespel på datan..
aaa vi har ett liv, vadå då ?

tjejerna drog vid 1 igen, men nils o pson stannade till typ halv 5.
då vare säääängeeeen o aaa.
alarm kl 11 idag för att städa innan päronen kommer hem
underbart, right ? hähääähä.

puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0