onsdag 11/8

chachaaa ^^
nää inte okej .. aja whatever.

idag skulle jag in till stan med tjejerna !
felli o cass tog halv 2 bussen, men jag o freija ville åka senare.
så skulle vi ta halv 3. aaaa o när jag står på busshållplatsen får jag ett sms:
sofiaa .. jag måste hämta min jacka hos felli. 3bussen ?
haha asså jag fick damp. så jävla typiskt freija !
aja, satt i busskuren o kolla på spöregnet i en halvtimma, sen åkte vi.

chilla runt i stan hela dagen typ, jättemys.
amie o edström kom in efter en stund också :)
vi drog till götaplatsen vid 7 för att kolla på gbg gospel ..
hahah mamma o freijas mamma e med i en jävla kör ..
så aaaa vi kollade på dom ! haha. mobbat men de va la kul.

drog o käka på pizza hut, sen drog vi hem.
mötte elinpelin på torget för hon ska nana hos mig :)
satt på bussen o va askissnödig men busshelvetet startade inte.
så jävla typiskt ! hatar västtrafik !!!!!
aja, pappa hämtade oss på hållplatsen iaf ..
nu e vi hemma o chillar o har de gött. mmmyzigt.

bilder kommer en annan dag ! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0