mmm aajjjj

haha förut .. elin .. älsklingen min

hon skickar ett sms: call me !!
så ringer jag. hon ba sofia .. snällllla
du måste åka med mig till träningen sen !
jag ba eh .. varför då ?
hon ba jag har inga kompisar där ! det är bara 95or o sport !
jag ba men elin .. det finns säkert nån från 94orna ?
hon ba ÅK MED MIG, SNÄLLA !

haha aaa o efter en stund så bestämde jag mig för att va snel.
så jag tog moppen o elin hakade på mig med cykeln.
asballa va vi ! hähäh. mys o träffa tjejerna i laget iaf !
(dom som va där då, hähhääh) o rätt gottit att bara kolla på. hihi.

drog hem, käkade lite ..
nu kom jag precis ur duschen typ. webbar med beatrixx my love.

men aaaa aj. jag har så skadat ont i ryggen !
efter åhus hade jag ju ont i högra ryggen men nu har jag ont i hela ..
tror att jag felbelastar pretty much. så idag bokade jag en tid hos en ostiopat.
mmmm det är en sån som knäcker tillbaka ryggen.
jag brukar vara jättesne ... gottit ? näää inte direkt.
tills dess får mamma duga .. häähä. puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0