måndag 16/8

vaknade imorse av att min telefon ringde.
fast det lät liksom jättelågt.
jättelåg vibrationssignal. kände efter telefonen under kudden.
den va inte där. undrade om jag svarat på sms i sömnen.
letade i sängen, hittade den inte. den fortsatte ringa.
jag fick panik. började vakna. insåg att jag aldrig lagt den på ladd igår.
hittade den i min väska. lite smått chockad svarade jag iaf i telefonen.

det va felli. hon ville att jag skulle åka med till angered.
haha, jätterandom men hon skulle fixa sitt hår där typ.
så jag åkte med henne dit, sen åkte vi o sola.
sen heeeem i äckelregnet. har käkat.
nu ska jag till freija o vi ska ha en efterlängtad
ashton kutcher-night mmm åååhh ååhh mm gootttt mmmm ååh.
haha. love it.

bilder från brunchen finns iaf på fb nu ! kolla där.
puuuussssss


tidningaar på svenska inne på pressbyrån i angered !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0