mamiday

har haft en jättemysig dag med mamma idag !
vi va o fixa jättemycket saker, lite överallt.
det bästa köpet vi gjorde var en scanner :D hähä.
har tjatat på pappa i evigheter för att våran gamla e trasig ..
så nu köpte jag o mamsen en. grymma är vi.
vi va på ikea också :D hehehe. jag älskar ikea. mm åååh. haha.

när vi kom hem drack jag en latte.
näää du läste inte fel, JAG drack en latte. hmm.
bestämde mig för att jag skulle lära mig det. så det ska jag.
det va faktiskt inte så jätteäckligt .. whatever ! haha.
bakade muffins o så också, installerade scannern.

ringde min älsklingsfrida o pratade med henne.
fan vad jag saknar dig älskling, kom hem nuuuuuu ! ååh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0