mamiday

mamiday today :)

vi tog victors bil till stan. den kan stå 2 timmar på 10 minutersparkeringar, hähä.
grymt. o sen efter två timmar körde vi fram bilen 5 meter ..
hahah jag älskar mig o mamma ibland.

aa men vi hitta ju lite saker. såklart.
vi köpte en jättefin hunky dory-kofta. loveilove.
jag köpte också ett par svarta jeans eftersom mina alltid går sönder.
vi köpte en topp från rabens också. o så nån kofta från odd molly.
o så ett skärp o nåra tights eller nåt på charlotte.
o så köpte vi en väska från campomaggi. åh. åhåhåhåh.
jag älskar den så mycket. det är sjukt. ååh mmmm. åh. haha.
aa men det var väl det tror jag..

nu är jag iaf pretty pank ett tag framöver.
men det äre värt ! måste börja spara pengar inför våran new york resa också.
hmmmm. hehe. aja jag får la jobba eller nåt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0