lördag 21/8

gudd måårning !

eller inte så good för mig faktiskt.
vaknade typ av att pappa håller på med massa på mitt tak.
blev assur. orkade inte gö nåt åt det.
fortsatte sova med mitt döva öra uppåt. eller ah, halvsova typ.

är typ lite trött. vet inte riktigt varför ..
anyway, satt uppe o skypeade med nils, gustav, amie o filip igår.
askul att jag har en mikrofon som funkar (y)
haha nää men det var faktiskt kul ;)

aja, idag ska jag till stan.
tror vi åker in vid 2 eller nåt sånt, inte säker.
vet inte vilka som ska med, det är la de flesta.
hihihih jaaaoooooo näää frukost ? tyyp eller nåååt
duschen först kanskeeeee asfräsch från igår mmmmm gooootttt.
aaaaa puuusssss


söt jag är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0