lördag 14/8

gudd mårning !

egentligen är jag inte så trött, fick sova 7 timmar.
eller nästan iaf. haha. i natt satt jag på skype.
med elin, johan, krummi o ibland nån random. det var sjukt.
hahah det var riktigt roligt faktiskt. aa, somnade vid 4.

va tvungen att gå upp rätt tidigt idag.
skulle dra o träna, men jag har så jävla ont i halsen.
sen måste jag verkligen städa mitt rum.
ska vara barnvakt åt mina kusiner tonight o dom ska nana här.
aaa o eftersom man inte ser golvet i mitt rum längre .. städa !

sen var jag ju tvungen att se mamma o dom.
min moster e så jävla rolig. dom ska iväg på roxettes konsert.
men mamma o pappa vet ingenting.
o aa .. karin har liksom köpt asfula kläder till dom.
o dom ska bo i en husvagn. hahahah asså jag dör verkligen.

haha nu har jag inte så mycket mer att säga för stunden.
men vi hörs senare ;)  puzzzzzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0