jag är duktig

jag har vart o tränat. jag är duktig.
ingen får säga emot. haha !
nää men jag va o tränade me beatrixx !
det va faktiskt rätt nice. det var ett tag sedan nu .. hähä.
men nu kör vi igång :D

haha aa jag vet inte riktigt vilka som läser min blogg just nu.
vet inte hur många som har lösenordet o så ..
kanske borde byta o bara ge det till dom jag vill ska läsa ?
hmm, får fundera lite.
hoppas ingen tar illa upp av det jag tänker skriva nu då .. hehe.

hörde nämligen att rosanna har kommit in på sjölins.
jag o rosanna har aldrig riktigt klickat om man säger så.
vi gick ju i samma klass o så o umgicks med samma personer,
men när dom började glida isär brydde jag mig inte så mycket.
nu går ju mina bästa tjejkompisar på sjölins nästan allihop.
alla utan frida o malin typ. o dom va rätt glada för att rosanna inte gick där.
hon började på jensen, för hon kom inte in på sjölins.
och enligt alma ville rosanna inte ens börja på sjölins, utan lundsberg ?
så vare iaf senast förra veckan, men jag vet inte. antar att det har ändrats nu.
men aa nu har tydligen rosanna kommit in på sjölins iaf.
o dom jag har pratat med (ingen nämnd, ingen glömd!) verkar inte så glada.
citerar: "varför? vad vill gud mig ? åååhh vem som helst, men inte hon!!!"
lite elakt kanske. men rätt ärligt.
tycker lite synd om dom faktiskt. inte nåt illa mot rosanna så,
men dom verkar inte vara så glada. o just den här personen .. nää .. aaja.

vågar jag skriva så ? aja. jag kan stå för det iaf, så whatever

Kommentarer
Postat av: Anonym

f1 r1

2010-08-30 @ 21:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0