inception

kom på att jag ska berätta om filmen.
detta kommer gå åt helvete, haha.

i början var det jättesvårt att hänga med.
jag fattade typ ingenting o tänkte att dom hade rätt;
jag är dum i huvudet o jag kommer inte fatta filmen.
men efter typ en halvtimma började jag förstå.
det var när han förklarade för hon arkitekten som jag fattade.
eller började fatta iaf. det var krångligt, men jag fattade. woho !

jag var tvungen att vara koncentrerad heeela tiden.
minsta lilla störning (typ sms) fick en att rycka till typ.
man var verkligen heelt jävla inne i filmen !
satt på helspänn o va jättekoncentrerad hela tiden.
det var jäkligt krångligt när de höll på att drömma i varandras drömmar.
då vare rätt svårt att hänga med tycker jag.
men om man inte tänkte så mycket utan bara koncentrerade sig gick det bra.
det kändes som att man kom .. djupare in i sig själv för varje nivå typ, haha.

när filmen slutade fattade jag ingenting.
asså jag fattade ju filmen o allt, men det kändes som att jag drömde typ.
det var jätteläskigt. det kändes som att ..
som att det var en annan värld inne i biosalongen typ !
när jag kom ut kändes det som att jag var i en bubbla.
kunde inte riktigt fatta vad som hände typ, haha.

men aaaaa sammanfattningsvis va den jättebra.
verkligen jättebra. o jag tror att man måste se den för att förstå.
men aaaa den va grym iaf !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0