ibland blir jag rädd för mig själv :)

haha, rubriken får tala.
nää men faktiskt .. ibland undrar jag.
kom precis på att jag inte har ätit frukost än.
o sen kollade jag på klockan. 5.
aa, men gött att det var 24 timmar sedan jag åt senast ?
käkade lite spaghetti hos freija i natt, men hur mycket va det ?
haha asså.. detta är så typiskt mig ..
jag måste vara dum i huvudet på nåt sätt !

men aaaa så kan det vara ibland.
satt precis o uppdaterade en av mina spellistor på spotify.
var inte alls på det humöret så jag fick panik o satte på melissa horn.
mmm ååh. finns inget bättre ! haha.

snart ska jag iaf käka middag.
har lite ång-hest inför imorgon.
vafan ska jag sätta på mig ? ehhh aaa nää.


så här tjock kommer jag bli om jag inte äter ...
e e eeelleer ? hähähähä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0