i give so much more than i get

fan vad jag e tröööttttt ! o hungrig.
jag vill ha maaat. nu. nuuuuu.

har hjälpt mamsen att packa.
hon åker iväg på fredag. kommer hem på onsdag.
åker på lördagen igen. spanien båda gångerna.
jag är inte avundsjuk alls. bara så ni vet.

gotttt att gå upp kl 6 imorgon.
get used to it. mmmm. vill ha november.
17 november. aaaa inte helt fel.
new york. med mamma. shopping. mmm.

undrar vafan som kommer hända denna hösten.
vet inte om jag vill veta.
fast det är ännu jobbigare att inte få ett svar.
att bara ha hört dom där orden, som gör en så förvirrad.
som lämnar en med massa frågor utan svar.
det kanske löser sig.
det kanske inte löser sig.
vem vet ? vem vill veta ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0