hoffmaestro

grymt go dag har jag haft idag !

började med ansiktsbehandling hos mamma.
mmmm det va gottit.
sen va jag med bea. inte träffats på ett jävla tag !
grymt vare iaf. pratade o aa .. jag älskar dig bästa vän !

seeen vare dags att dra in till stan !
träffade malin på torget vid 6 typ.
vi fikade på eh o pratade massa om veckan,
hon har ju som sagt flyttat till halmstad nu o jag va jättenyfiken.
sen ringer felli o vi hoppar på 50 med alla dom !

går till lisebeeerg dåråååå för att se hoffmaestro !
stod me massa skönt folk o det va riktigt nice :D haha
nää men vi hade faktiskt jätteroligt.
alla säger typ att det inte va bra men vi hade jävligt kul,
så jag tycker att det var bra ! haha.

det öööösregnade ju dock .... hahah. asgött, verkligen !
nää men jag hade en sån cool poncho, så jag va inte så blöt.
men mina fötter. o mitt hår. haha aaa gottit.
tog en fika på condeco med massa skönt folk innan vi drog hem :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0