handboll ?

den senaste veckan hare vart lite prat om breddlag.
aa önnered ska typ starta ett breddlag.
o för dom som inte vet vad det är ..
det är typ på skoj. oseriöst. men dom ska ha me ett lag i serien.

jag känner nåra som ska va me.
funderar seriöst själv på att gå med.
men jag vet inte ? handboll ? igen ? va ?
nää inte så, handboll är ju jävligt kul typ.
eller asså så länge det inte va så jävla seriöst vare ju kul.
o detta är ju bara på skoj.
men jag vet inte riktigt .. asså det lockar lite.

träna en gång i veckan, ha nån match typ.
tredjeserien för damjuniorer. vi kommer förlora alla matcher, haha.
men det kan vara kul. träffa nytt folk .. o spela handboll.

trodde aldrig att jag skulle tänka tanken igen.
men detta är ju som sagt på skoj ..
aja, jag ska fundera lite till. det kan bli jäkligt nice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0