grym kvell

efter jag hade käkat drog jag till sara.
satt o tröstade henne lite ...
hahah o skrattade massa. hon berättade om sin klass.
det är lite synd om dig sara, men det var rätt kul.
haha, typ en grisuppfödare från norrland som är tjock o flyttar till gbg för att satsa på handbollen, o så börjar han på sjölins ...
hahahha . aaa nää ..

vi gick ut o promenixade lite, så joinade kristin oss.
vi gick runt o pratade om allt mellan himmel o jord
i typ flera timmar .. haha, normala som vi är.
nää men det var faktiskt jättemysigt :)

åkte heeem, åkte till felli o lämna en grej, sen hem igen.
va jättttteförvirrad för en liten stund sen haha,
massa hets från olika håll o jag tappade bort mig själv lite.
som vanligt helt borta. nää ... haha aja .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0