first day at school

den va grym !
haha. min klass är jättebra.
massa skönt folk o jag tror att det kommer bli asbra.
vi gjorde inte så mycket idag egentligen.
hade upprop o lite så, fick massa info,
gick med i elevkåren (coola som vi är) haha nää men a,
fick äcklig bambamat som för övrigt gav mig flashbacks till åkeredsskolan.
hmmm ... aa, vi gjorde nåt litet grupparbete också typ.

efter skolan var slut drog jag in till staaan.
mötte upp freija, sara, cass o kristin på sense.
vi rörde oss mot frank's o käkade lite nachos.
sen kom pson o sa hej typ, haha. så kom felli med barnvagnen.
sen drog typ alla hemåt utom jag o felli.
vi tog en latte på eh o folk trodde att felli hade en bebis.
sen gick vi på inköp av rabens och åååh vad mycket fint !
vill ha så mycket .. mm dyr vår. hähä.



Kommentarer
Postat av: f

guu va söt bild !!

2010-08-23 @ 21:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0