en riktigt bra dag


jag, felli, amie, cass, freija o kristin tog bussen till stan.
vi skulle gå på rix fm festivalen o såå.
köpte en latte o gick till storan där det var.
insåg att det bara var fjortisar där o att vi inte orkade stå där o trängas,
så vi satte oss vid kanalen o chillade där istället.
man hörde ju musiken ändååå liksooom.
det kom o gick lite folk där vi satt o det var treeevliiiigt.

vi gick (efter en massa jävla vel som vanligt) till le pain francais.
käkade där o såå, jättemysigt.
aa sen bestämde jag o felli att vi ville gå på bio.
bokade biljetter till beck o åkte till bergakungen.
såg levande begravd o den va jätteläskig. haha. usch.

åkte hem o pratade.
jag blev så arg att jag började gråta.
mmmm jooo men det är ju också braaa.
lugnade ner mig efter en stund o aaa.
vi gick hem till felli, pratade lite till, sen åkte jag hem.

nu är jag trött o vill nana.
har så mycket att tänka på, så vi får se hur det går.
men vi hörs imorgon med massa bilder.
det kommer bli grymt.
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

ibland gråterman nä r man blir föör arg sofiiproppi

2010-08-19 @ 17:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0