emo


fuck life.
nää men ibland orkar jag bara inte.
idag är en sån dag. eller egentligen inte, men det blev så.

jag försöker att vara glad o le all the time, men fan asså.
det är så jävla jobbigt. jag vill vara
lycklig.
det är så svårt att skriva för jag kan inte förklara med ord.
det är en jävla klump i magen. någonting som finns där
hela tiden.
när man vet att det är nåt som är
fel.
det stör mig, det hindrar mig. jag försöker så mycket.
det tar så mycket energi att gråta, så jag försöker att låta bli.
men när man har hållt inne tårarna länge så
går det inte mer.
o idag blev en sån dag.
en sån dag som man egentligen behöver vara med
folk som bryr sig.
en sån dag man behöver bli omhändertagen, eller bara få
bekräftelse.
höra nån säga såna ord som får en att
forstätta orka.

vet inte vad jag ska göra. vet ingenting.
saknar min bror. behöver nån hos mig
nu som bryr sig.


Kommentarer
Postat av: bea

soooooofia (L)

ååååh mangooo älskar diiiig!

2010-08-10 @ 23:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0