eeh ..

kom inte på nån bättre rubrik.

nää jag gick aldrig till bussen imorse.
jag ringde min kusin o sa att jag ställde den hos dom istället.
va ? vare nån som fråga om jag är lat ?
i så fall hörde jag inte det. o om jag gjorde, är svaret nej, jag va trött.
aaaaaaa.

började med nån lektion i västra.
skrev typ en presentation av oss själva, haha.
sen vare luuunch o sen engelska i norra.
kul att vi inte vet om våran engelskalärare kan snacka svenska ..
han verkade typ inte ens fatta svenska :s
som sagt, kul ! haha. det lözer sig.
företagsekonomi a. rätt chill lektion. gjorde inte så mycket.
sen idrott. fast vi hade inte idrott, vi pratade bara typ.
slutade halv 5. mmmm gootttttt mmmm goa onsdagar !

åkte till torget, mötte upp pappa, köpte lite grejer, åkte hem.
pratat me frida. stackarn går på lm o det är asdåligt typ.
aaaa nuuu ska jag inte gö nåt mer på hela dagen.
för det är ju så mycket kvar ? hähä.
nää men aaa. de va min coola dag det.
makeoff time. ha de.


kul att det finns stolar till alla .. hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0